sobota, 4. junij 2016

Zavarovalnica, odličnost brez kompromisov

Zavarovalnica nudi odlične storitve , ki izpolnjujejo zahteve zavarovancev. Na trgu je zavarovalnica prisotna že več stoletji, razlika z preteklostjo je predvsem število produktov, ki jih danes nudi, zavarovanci pa izberejo. Sprememba je posledica danes bistveno večje dostopnosti dobrin. Za ugotovitev tega ni potrebno veliko, zgolj pogledati je potrebno v preteklost. Trgovine niso bile tako založene kot danes, tudi število raznovrstnih artiklov je bistveno manjše.



Ljudje imamo tako danes bistveno več premoženja v številu predmetov, ki ji dnevno ali pa na splošno uporabljamo. Njihova uporaba in izkoriščanje je pomemben del vsakdanjika, praktično ga omogočajo. Zaradi tega je pomembno, da nam zavarovalnica omogoča ohranjati izkoriščanje in uporabo. Poleg večjega števila predmetov, ki jih ima danes posameznik, je večje tudi število uporab, večja je tudi intenzivnost. Vse to prispeva k več možnim potencialnim nevarnostim za izgubo uporabne vrednosti oziroma možnosti ustvarjanja koristi. V ta namen, danes zavarovalnica omogoča veliko različnih možnosti, ki na dostopen, lahko tudi individualen način, zagotavlja ohranjanje uporabne vrednosti in ustvarjanje koristi. Ponudba je tudi vedno večja, saj je trg vedno bolj odprt za podjetne. Na zavarovalniškem trgu zaradi tega prihaja do pomembnih sprememb, ki jih lahko zavarovanec izkoristi sebi v prid. Ker zavarovalnica ni edina na trgu, se mora za ustvarjeni tržni delež boriti med konkurenco, ki je iz dneva v dan boljša. Zato so produkti ter vse njihove značilnosti za zavarovanca vedno večji izziv. Ker je ponudb več je temu primerno tudi več možnih odločitev. Izziv je predvsem pri ocenah in na koncu odločitvah.

Uveljavljena zavarovalnica, pri kateri ima eden ali več produktov, mu nudi tradicionalno dobre storitve, konkurenca si jasno želi povečati svoj tržni delež. S tem namenom nudi alternative, ki zavarovanca motivirajo pri spremembah. Reakcije in odločitve so različne, nekateri sprejmejo ponudbo konkurence, drugi ostanejo pri uveljavljeni ponudbi. Zavarovalnica je lahko izbrana tradicionalno, lahko pa preko analize.

http://vzajemna.si/sl/zavarovanja/

Ni komentarjev:

Objavite komentar