ponedeljek, 20. junij 2016

Vsebinski marketing, nadaljevanje razvoja

Vsebinski marketing je nadaljevanje razvoja spleta. Razvoj je nenehno spreminjanje vsakdanjika. Velikokrat ga niti ne opazimo, vsebinski marketing je lep primer. Gre za nadaljevanje razvoja spleta. Mnogi spleta izpred dveh desetletji ne poznajo, ker so bodisi pozabili kakšen je bil ali ga sploh niso nikdar imeli priložnost izkusiti .



Vse kar danes poznajo kot splet pred dvema desetletjema ni bilo niti približno enako. Spletnih vsebin je bilo največ v globalno največjih jezikih in jezikovnih skupinah, drugih je bilo malo. V razvoj je vsebinski marketing prinesel svežino, katero so uporabniki že dolgo časa pričakovali. Razvoj spleta je namreč od skromnih začetkov do danes potekal v smeri naglega širjenja vsebin, pri tem pa se je kazala sposobnost določenih narodov, področji in regij. V začetku je bilo značilna prej omenjena razširjenost na največje, lahko bi rekli glavne jezikovne skupine in jezike. Pričakovali bi, da bo po tej logiki tudi nadaljeval razvoj. Vendar ni temu tako. Prav vsebinski marketing najbolj kaže na to značilnost. Ni pa nobena novost, saj je samo nadgradnja preteklih uporabniških praks. Tudi v preteklosti je bilo znano, da so določeni narodi, države oziroma druge skupnosti bile bolj razvite na področju uporabe spleta kot druge. To se je kazalo na praktično vseh področjih, kdor je imel opravka s trženjem je to najbolje izkusil. Vse to vsebinski marketing kot nadgradnja dosedanjih praks spletnega trženja zgolj potencira.

Ker preprosto temelji na osnovi iz preteklosti. Če se je v preteklosti izoblikoval določen vzorec uporabe, ga vsebinski marketing v bistvu ne more spremeniti, kvečjemu so spremembe malenkostne. Kar preprosto povedano pomeni : kdor je uporabljal splet v preteklosti, ga bo tudi v prihodnosti. In kdor je manj uporabljal splet, ga tudi v prihodnosti ne bo uporabljal bistveno več. Vsebinski marketing je nadgradnja spletne izkušnje, v marsičem je izboljšal uporabo interneta v vsakdanjiku.

https://www.red-orbit.si/blog/content-marketing-sepa-pri-temeljih

Ni komentarjev:

Objavite komentar