Za growth hacking marketing je v mnogih primerih značilno prav število poizkusov. Lahko jih štejemo bodisi v številu poizkusov posameznika, kot tudi števila vseh drugih udeležencev. Torej skupno število poizkusov, ki so imeli podoben cilj ali namen doseči podoben rezultat. Primerov izvirnosti, značilnih za growth hacking marketing je veliko, približno toliko jih gre pričakovati tudi v prihodnosti. Za iskanje izvirnosti velikokrat ni treba veliko, bolj pomembno je ujeti pravi trenutek. Nekateri primeri kažejo, da je poleg tega primerno dobro oceniti trg oziroma povpraševanje. Vsako povpraševanje je zgodba zase, cilj ponudbe je predvsem oceniti kaj najbolje motivira povpraševanje. Iz primerov lahko izvemo, da je lahko dobo agresivno oglaševanje, razne večje dodane vrednosti ter druge motivacije. V sodobnih pristopih je v veliko primerih opaziti, da se trg oziroma povpraševanje vedno bolj usmerja k kakovosti oziroma dodatni vrednosti.
Za growth hacking marketing je v nekaterih uspešnost odvisna prav od prepoznane kakovosti oziroma dodane vrednosti. Povpraševanje je namreč zasuto z raznimi ponudbami, zato med njimi izbere tisto, ki nudi večjo dodano vrednost. Stroški pa morajo biti v vseh primerih čim nižji ter morajo nuditi učinke v kratkem času, sicer growth hacking marketing nima smisla. Bolje se je ozreti na druge možne strategije, ki nudijo sicer manjše možnosti uspeha na kratek rok, zato pa večjega, z manj tveganja na dolgi rok. Growth hacking marketing zahteva dobro strategijo.
http://www.red-orbit.si/blog/inorbit15-andraz-stalec-growth-hacking-your-way-success
|
Ni komentarjev:
Objavite komentar