četrtek, 31. avgust 2017

Digitalni marketing lahko koristi vsak uporabnik spleta

Digitalni marketing lahko koristi vsak uporabnik spleta na preprost način. Mora pa se hkrati zavedati, da je zaradi enostavnosti digitalni marketing tudi bolj ali manj izrazito tekmovalno okolje. Spletna trgovina je v marsičem bistveno bolj preprosta, kot klasična trgovina. Klasična trgovina potrebuje prostor, ki mora biti ustrezen raznim predpisom. Ter temu primerno zahteva bistveno večjo investicijo. Na drugi strani se lahko gre digitalni marketing vsak, ki ima ustrezno napravo za komuniciranje in željo določeno blago ali storitev tržiti. Za manjši obseg prodaje osebne lastnine obstajajo tudi zakonske izjeme, kar vse skupaj poenostavi in olajša. Zahteva pa na drugi strani digitalni marketing čisto drugačne veščine in spretnosti v primerjavi z klasičnim trženjem blaga ali storitev. Pri klasičnem trženju izdelkov ali storitev gre za fizično soočenje prodajalca in kupca. Kupec lahko blago otipa ter zaznava z vsemi čutili, za nakup določenega izdelka je bolj ali manj zainteresiran. Prodajalec mora v tem primeru hitro in učinkovito odgovarjati na morebitna vsa zastavljena vprašanja ter biti na splošno bistveno bolj aktiven. Za digitalni marketing je značilno, da fizičnega soočenja prodajalca in kupca ni. Prodajalec izdelke ali storitve predstavi na spletni strani, kupec pa se preko predstavitve bodisi odloči za nakup, ga preloži na prihodnost ali se ne odloči za nakup. Odločitev je zelo odvisna od predmeta prodaje ter vseh njegovih značilnosti ter od pogajalske moči. Pogajalska moč je lahko na strani kupca ali prodajalca, odvisno od predmeta prodaje. Redkejši predmeti prodaje dajejo večjo pogajalsko moč prodajalcu, množičnejši obratno večjo pogajalsko moč kupcu. Temu primerno različne ima digitalni marketing možnosti za uspeh. Pri redkejših predmetih je povpraševanje na splošno manjše, pri bolj množičnih pa je povpraševanje večje. Na uspeh nadalje vplivajo pozitivne izkušnje kupca ali kupcev iz preteklosti. Digitalni marketing mora tudi upoštevati, da so pozitivne izkušnje kupca ali kupcev v nekaterih primerih pridobljene preko ocene kupcev ter javno zabeležene.

Ni komentarjev:

Objavite komentar