sobota, 14. januar 2017

Spletna analitika, samostojna ali naročena

Spletna analitika je lahko samostojna raziskava uspešnost tržnih aktivnosti ter pogled v prihodnost. Na prvi pogled se zdi spletna analitika zelo zahtevna aktivnost , vendar je lahko tudi sila preprosta. Spletni marketing je lahko razumljen na številne načine, lahko gre za dejansko trženje izdelkov ali storitev, lahko pa je zgolj preprost zapis ali preprosta vsebina na spletu. V obeh primerih lahko spletna analitika ugotovi učinkovitost na različne načine. Eden od kazalcev učinkovitosti je obisk. Pri trženju izdelkov ali storitev preko spleta lahko spletna analitika ugotovi koliko je bilo obiskovalcev oglasa ali druge z trženjem povezane spletne vsebine. Vsi obiskovalci so potencialno število kupcev izdelka ali storitev, koliko je bilo dejanski kupcev izdelka ali storitev pa vsak tržnik ve. Razlika med potencialnimi in dejanskimi kupci je izrednega pomena za uspeh. Ko spletna analitika ugotovi večjo razliko, to pomeni veliko izgubljenih priložnosti. Pri tem gre lahko za celo vrsto napak. Pomislimo lahko na najbolj očitne, kot so cena, napačno predstavljena ponudba ter številne druge. Postavitev prave cene je pravi izziv, s katerim se ubada vsak spletni tržnik. Višja cena pomeni večji dobiček, je pa tudi tveganje. Ker z preveliko ceno ne tvega zgolj dobiček, ampak tudi povzroča izgubo zaradi stroškov oglaševanja. Ko spletna analitika ugotovi veliko razliko med potencialnimi in dejanskimi kupci, je največkrat potrebno razmisliti o korenitih spremembah. Pri manjših razlikah so potrebne manjše, v obeh primerih pa je zelo dobro imeti občutek. Razlike, ki jih ugotovi spletna analitika niso nujno znak za preplah. Trženje pozna tudi obdobja, ko je prodaje manj ter uspeha preprosto ni mogoče pričakovati. Čeprav obstajajo sezonska obdobja, se slednja lahko iz različnih razlogov časovno zamaknejo. Tudi v praksi ugotavljamo, da se trženje na klasični način spreminja. Z zamikom se srečujemo tudi na številnih drugih področjih v vsakdanjem življenju. Spletna analitika je koristna aktivnost za poslovno uspešnost na spletu.


Ni komentarjev:

Objavite komentar